Mulla oli sitten molemmat koirat mukana,vaikka olin yksin liikenteessä. Oiva taas riekkui ja melskasi Tahvolle. Äärgh. Mutta itse treenit meni ihan ok.

Oiva:Ilmeisesti meidän vino liikkeestä maahan meno ongelmasta ollaan päästy. Seisomisessa oli epävarmuutta. Kun ekalla toistolla jäinkin seisomaan pidemmäksi aikaa.Saatiin kuitenkin onnistuneita suorituksia. Ihan hiukan se liikkui, vähän niin kuin suoristakseen itsensä.
Ruutuun meni suoraan pallolle,vaikka  ruutu oli vieraassa paikassa eikä minun tekemä. Pysäytyksessä olin itse liian myöhässä. Kuitenkin ihan kivalta se ruutukin alkaa näyttää.
Paikalla makuussa oli kivasti. Kerran laski pään. Pitää ilmeisesti tehdä enemmän vielä yllätyksellisiä kurkistuksia, jotta pysyy skarppina.

Tahvo: Istumisen ongelmana on varmaankin mun epävarmuus. Nyt kokeillaan vihjesanaa, jospa vaikka saataisiin Keuruulla onnistumaan.
Tape teki myös merkin. Ekalla lähetyksellä ennakoi pysähdystä. Toinen oli parempi ja siitä palkattiinkin lelulla.

Käytiin myös Tahvon kanssa agiradalla. Otettiin ensin pelkästään kontaktiesteet ja ne meni hienosti. Sitten lsäsin muutaman esteen sarjan ennen aa:ta , pysähtyi hyvin ja taas palkattiin ruhtinaallisesti. Kepeistä taas palkkasin, vitsi ne menee nykyään hienosti vähän vaikeemmistakin kulmista.