Tahvo oli epänormaalilla hösellys tuulella, vaikka kyllä se jotain oikeinkin teki. Viimeinen kerta niin piti vähän ottaa railakkaammin.
Aluksi otettiin ruutua. Tahvo lähti, mutta vähän ohi katsomaan josko Lentsulta löytyisi herkkua. Toisella kerralla se sitten meni ruudulle suoraan syömään palkkansa. Me ollaan tässä vielä niin alkutekijöissä,että olen tyytyväinen siihen,että tänään se irtosi minusta epäröimättä.
Ihka ekaa kertaa kokeiltiin myös tunnaria. Tahvo haistoi hyvin ja ottikin kapulan. Mutta ilmeisesti tunnarikapula muistuttaa liikaa keppiä,että sitä piti ruveta vähän narskuttaa. Sitten vasta tuoda mulle. Saatiin ohjeeksi harjoitella ihan vain tunnarikapulan noutoa.
Paikallamakuussa menin piiloon ja lähti mun perään(tätä ei ole ennen tehnyt) Ehkä piilossa olisi pitänyt olla ihan hiljaa. Toisen paikallamakuu harjoituksen alussa karkasi mun viereltä perusasennosta tekemään kunniakierroksen samaisen kiven ympäri, missä me oltiin oltu piilossa. Mutta itse häiriöidyt paikalla makuut meni hyvin. Joka kerta ekalta käskyltä maahan,eikä korvaansa lotkauttanut vaikka lähellä otettiin luoksetuloa.
Luoksetulo harjoituksessa teki saman kuin möllikisoissa, meinasi pysähtyä, mutta jatkoikin matkaa. Toinen pysäytys ok. Ennen suoritusta lähti haahuilemaan ja katsomaan tötsiä, mikä lie senkin innoittajana.
Hyvillä mielillä kuitenkin olen. Syksyllä toivottavasti päästään taas kurssille harjoittelemaan voi-evl luokkien liikkeitä. Oivan kanssa sitten alempien luokkien liikkeitä.