Kävimme perjantaina testaamassa Tahvon kanssa kenttää. Lähetin muutaman kerran palkalliseen ruutuun ja tein yhden kerran vain ruudun loppuosan.Hyppynouto sujui mallikkaasti, samoin tunnari. Kakeissa oli istumaan nousut hieman jäässä. Luoksetulon pysäytys näytti loppuviimeksi ihan kivalta, joskin ensin porhalsi suoraan läpi. Metallinoudossa otettiin palautukseen vauhtia.
Oivan kanssa otin perjantaina helpot treenit. Ruutuun lähetystä, luoksetulon pysäytystä sekä seuraamisen käännöksiä.
Mökillä treenattiin vielä seuraamista ja otettiin liikkeestä istuminen liikkeenä.
Lauantaina kävin heittämässä ohikulkumatkalla hyppynoudon ja tunnarin. Illalla leikittiin kakeja.

Sunnuntai aamuna satoi vettä. Kävi jo mielessä,että pitäisiköhän jäädä nukkumaan. Mutta koepaikalla sitten mentiin kuitenkin.Nurmikenttä oli mukavan kostea. Turhia pistemenetyksiä, lähes kaikista maahan menoista lähti pisteitä. Eihän sitä mahaansa voi kokonaan märälle alustalle laskea.

Paikkamakuu 7,5. Vaati kaksi käskyä ja rintamasuunta oli hieman vino. 7,5
Seuraaminen 8,5.  Normaalissa käynnissä  ajoittain liian tiivistä,mutta paikka oli hyvä. Paikallaan siirtymiset mallikkaita, minäkin olin koiran mukana. Jee.
Istuminen 7,5. Vaati kaksi käskyä. Treenien perusteella on ollut aivan loistava. Vaatii miettimistä. Luoksetulo 5,5. Maahan jätössä nosti kyynärät ylös.Seisomisessa olin itse myöhässä, mutta pysähtyi tosi hyvin, maahan menossa kaksi käskyä.
Ruutu 0.Varasti mun perään juuri ennen kuin käännyin kohti lähtöpaikkaa.
Hyppynouto 8. Kolautti takaisin tullessa.
Metallista 10. Mun makuun vähän liian hidas takaisin tulo, mutta ihan jee.
Tunnari 7. Söhlin luovutuksen
Kaukot 6,5 Jättö makuusta nosti kyynärät ja heti alussa yksi kaksoiskäsky.
Kokonaisvaikutus 8.

Mutta kolmostulos ja 2.sija. Ihan tyytyväinen olen, kun tunnarikin onnistui.(ite olin mämmikoura) Staffille sopivammalla ilmalla, olisi varmaankin ykköstulos raavittu kasaan. Hyvä Tahvo.